torsdag 13 januari 2011

torsdag

Min tuffa prins!! Idag va han så himla tuff med nya jeansen han fick av moste i julklapp me men så kände jag nått som blev lite för varmt mot magen och ja då hade han ålat ner blöjan på nått vänster under byxorna (efter halva dan i dom haha) och kissat ner både jeans och mammasklänning, så min outfit kunde ni ju glömma haha
Idag har vi i alla fall vart på VC först för ett möte för mig, men prinsen fick idag följa med. Fick nya tabletter då jag slutade med dom första för har jag inte alls tyckte dom hjälpte förutom att jag inte ens ville kramas med Rickard, han fick inte ta på mig för då blev jag helt AAAHHH. Och det va såklart mer irreterande och bortstötande. Får se hur det går med dom här. Sen va vi på banken för att fixa så jag kan betala köket :) men enzo ska nog på droppas hos emma eller moster och det nästa gång för även om det gick ganska snabbt kunde han inte va still eller tyst och höll på att bryta ihop när han inte fick äta på nått eller krypa nån stans. Sen va det hem och för Enzo sova time. Natte gick föresten bättre i natt för natten till igår fick vi inte sova alls. Helt döda va vi alla 3 igår kan jag lova men i natt sov enzo jätte bra och somnada halv 8 men lyckades ändå få honom att sova natten igenom. Vaknade nån gång men när jag la honom med mig i sängen då somna han om direkt. Mys!! Va by the way på BVC igår och prinsen vägen nu 9685gram. Vi som trott 10,5 nått sånt, haha.
Nej nu börjar han klättra på mig så dags att leka!!
Kraam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar