torsdag 20 januari 2011

nya påhitt

Idag har jag verkligen inget kul att rapportera. Inga äventyr idag, smått uttråkade bara. Enzo har lekt och skrattat massa som vanligt men också vart väldigt klängig. Han tar leksakerna och klätrar upp i knät och ska sitta. Fötterna får helst inte nudda marken ens utan han ska va HELT i mitt knä, prutt unge!!
Han har också hittat en nya hobby, att peta in saker under vår otroligt låga soffa. Allt han hittar och speciellt saker som är våra petar han in och vissa saker tänker man ju inte på när dom är borta heller. Och eftersom den är så låg får man inte under handen eller ser nått förutom svart när man kolla in under, prutt unge haha.
Bilder ovan är i alla fall en ny favvo. Uglan köpte jag i stan igår and I love it :)
Myspys!!
Vi har inte fått tag på morfar idag (han är förmodligen med vänner där nere när dom nu vet att han är själv) men ska försöka imorn på morgonen för att se hur det går för honom. Sen ska vi ringa Huddinge och kolla besökstider och sen bär det av, can't wait!!! Längtar så efter min mormor!!!
Hon fick en kopp när mamma åkte dig som mamma beställt med en bild på henne, mamma, mig och enzo - 4 generationer :) hon gillar den bilder så :)
Nej nu ska jag fixa och dona lite innan läggdags, vart tidiga kvällar på senaste men det känns skönt =)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar