måndag 17 januari 2011

Övningsgår

Nu jäklar går det undan, har går och går här hemma (bara små sträckor) så snart släpper det nog och så kan man faktiskt påstå att min prins kan gå :) DuKtIgA killen!!
Idag har jag vart riktigt off. Trött (enzo lika så), smått ensam, uttråkad mm. Bara ingen bra dag. Sitter och tänker på mormor i Spanien me. Har inte hört nått från mamma idag men tar det som att allt är bra, hon brukar höra av sig snabbt annars.
När Rickard kom hem från jobbet fick jag åka till banken en sväng för va tvungen att skriva på nått papper så att det jag va där så att fixa förra veckan går igenom. Sen hem igen och laga en god lax soppa :)
Nu sitter vi i soffan, enzo har nyligen somnat och jag tror jag ska gå upp och lägga mig i sängen och kolla lite The Big Bang Theori. Sov gott på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar