söndag 5 december 2010

På väg hem från Borlänge helg!!!

nu sitter jag i bilen på g hem från Borlänge. Har varit här fredag-söndag och kramats med all släkt. Blir tyvärr sista gången innan januari så rickard hade inget val, bara slita sig från renoveringen. I fredags kom vi ner och sen åkte jag & R en sväng till kupolen så R fick klippa sig, började bli löjligt långt. Sen va det hem & mysa. Kolla idol, äta midda & hade trevligt med R's föräldrar + några av enzo's kusiner som kom över. Sen lördag slappade vi först + att R och Pontus åkte iväg en sväng, åkte upp tillsammans vi & Pontus. Sen när dom kom hem åt vi lite sen åkte jag, R & Enzo iväg en sväng själva. Behövde lite familje tid kände jag eftersom vi knappt ser R nu när han är och river och grejjer. Vi shoppade & myste lite. Köpte 2 julklappar (en till pappa/morfar & en till Enzo), två par jeans till mig då jag inte har några byxor nu när mina skit jeans jag köpte efter graviditeten är för stora, 4 koppar & lite annat till köket från min rabbi affär i Borlänge - kukelikana :) sen köpte jag ett par vantar & två par tjockare, långa strumpor me - bra för vinter, bus vädret vi fått så jäkla tidigt i år. Sen blev vi bjudna på fika hos vevve med familj och sen följde dom med hem och vi åt alla midda. Enzo träffa inte alla kussar denna gång tyvärr men vi hade jätte trevligt som vanligt :D idag har vi spelat kort, ätit tacos, myst och sen va det dags att packa in i bilen. Så nu sitter jag med iphonen och finular medans Enzo sover & R kör :) massa snö!! Ska by the way börja med R's systers "bantnings" teknik. Kommer dock ta ett jäkla tag innan vi märker hur det går då det kan ta upp till 3mån innan det sätter fart men hon har efter det tappat mellan 10-15kilo så det är det ju absolut värt & hon äter fortfarande ALLT - godis, pommes, bullar mm. Får se om jag kan hålla det bara, det är oftast mitt prob, lack of motivation.... Men jag tycker det borde då jag inte ens äter godis och sånt typ. Får se!! Nä nu ska jag vila ögonen lite tänkte jag. Hade Toppen så laddar jag upp lite shopping bilder när jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar