tisdag 7 december 2010

...

Dagen har varit seg men gått hyggligt snabbt och till skillnad från igår va Enzo snäll igen :) Mamma kom hem och lunchade med oss och Enzo sov 2ggr till och med. Har bara sovit 1g om dagen på senaste. Bara för han somnar så sent så det är ingen ide att sova igen, tyvärr kör han oftast bara 30min ändå och det är inte den bästa dock. 1-2tim borde det bli då men inte mycke jag kan göra åt saken tyvärr.
När mamma kommit hem och Enzo va på topp skickade mamma mig till huset. Åkte dit och kolla framstegen men glömde tyvärr mobilen så kunde inte fotta. Men R håller på att bygga en vägg för fläkten och Jonas har spacklat hela hallen (+taket) och vardagsrummet. Så har han fixat våran lilla twist i hallen som inte alls är som jag tänkt, men ger det lite tid.. Kanske blir det efter lite tänk till, annars får jag fixa själv :P
nej nu ska R promt kolla fläkt kåpor,det enda vi inte bestämt :) så får väl lyda order :P
så god natt på er


till köket - vi har en svart för diskmedel att para ihop dom me!! Vita, höga strumpor (fast här har jag dragit ner dom :P )


(Gråt höga strumpor & tjocka tummvantar. 4st koppar jag hitta förra gången i Borlänge, älskar dom. Blir nog fler sen =)
Har total nörd fastnat för dalahästar. Får låtsas att jag håller kvar i Enzo's & Rickards rötter haha :P


(Katten Gizmo & Enzo blir överlyckliga när morfar lämnat en låda framme & busar för fullt. Men sen vågar inte Gizmo mer :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar