torsdag 23 december 2010

Dagen före the big day!!

Ligger i sängen med mobilen & tänkte uppdatera för imorn lär ju inte blogg va prio 1 precis :p igår va jag i huset och fixade medans syster hade Enzo. dock va dom inte hemma och busa för hon va tvungen att åka och fixa siste julklappar eller nått sånt så dom drog till liljeholmen. När jag hämtade honom där 3 Tim senare (för att hon inte orkade mer) va hon övertygad om att Enzo hatade henne!! Yes han hade blivit sur redan på tunnelbanan tydligen och sedan aldrig vänt. Vägrat åka vagn, äta, sova och hon hade fått bära honom och dela köttbulle macka med honom. men hon är löjlig, klart han inte hatar sin bästa moster!!! Dock ses dom inte alls mycke (och ja Sarah ta en pik och kom hit ibland me) och så har han blivit mycke mammigare efter magsjuka. Me stackarn. Så när v dumpade honom och det helt plötsligt va Massa folk överallt är det ganska normalt att små pruttar blir lessna. Va helt förstörd när jag hämta honom men förlät oss snabbt för att vi lämnat honom och log mot oss innan han somnade i bilen. sen fick jag Massa pussar på kvällen, tror han försökte flörta så jag inte skulle lämna bort honom igen :p mammas Prutt!! I alla fall så tog mormor honom en liten sväng till på kvällen så vi hann tillbaka en sväng till. Hade fått jätte bra och han va jätte glad när vi kom tillbaka och pussades med mormor!! Vi hann både städa lite skräp och fixa massa små viktiga detaljer. Sen idag har jag och Enzo haft en riktig - göra ingenting dagen före doppats dagen!! R har vart i huset och är nu klar :D är 2 fest luckor kvar som kommer nästa vecka (men bara att haka på i stort sätt), pappa ska koppla in vattnet på lördag & dom ska hämta kylskåpet & sen ska pappa tapetsera &2 lister ska beställas :D woho!! Alltså flyttar vi tillbaka förmodligen måndag!!!!!!! Känns grymt & ni ska få se hur fint det är, fan Rickard är GRYM!! Han har gjort det mesta själv och det är helt sjukt. Sååå jäkla mycke inser man när man sett allt grund och mellan göra som att riva vägg, bygga ny, sätta nytt tak mm, min duktiga prins :) nej nu ska jag sova så det blir julafton mån gång :D woho!!

God Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar