tisdag 21 december 2010

....
































skulle uppdatera er om helgen och så men nu så vaknade prutten upp efter ca 1tim sov (är van att somna på tok för sent i detta hur i vanliga fall :/ ) så nu blir det inte nån stor update. ska va glad att jag hinner skriva nått tror jag. Highlights är i alla fall att man blev klar med julklappar, köket kom, vi lekte med Alvin & nu sitter köket uppe i denna sekund. Men mycket kvar ändå kan jag lova. Kommer bilder varje dag nu tror jag för nu händer det grejjer :)
Spännande och sen efter kommer det innan och efter bilder för har skit bra innan bilder så ska nog lyckas när det är klart sen me hoppas jag :) good night!!

2 kommentarer:

  1. Ny läsare här, skitcool takfärg, nytt hus el renoverar ni gammalt?

    SvaraRadera
  2. alltid kul med nya läsare :) :)
    tack, ville ha en lite annorlunda grej i hallen som är liten och tråkig men tyckte väggarna blev för mycke och mörkt så det här blev vår ''twist'' :) är hel nöjd men blir nog ännu bättre när jag inrett igen :) snart så. det är vårt ''gamla'' hus. Kände bara att vi ville fixa köket till mer vår stil och öppna upp mellan kök och vardagsrum. ska lägga upp både för och efter bilder sen och förmodligen kan vi börja flytta in grejjer på måndag, woho!!

    SvaraRadera