torsdag 16 december 2010

en HELT egen dag!!


Enzo på lucia

torsdag och snart är veckan slut. Den här veckan har jag haft lite kul saker för mig :) i tisdags så va vi först med Rickard och hämtade lite material sen till Alvik och köpte tapeten till köket och lite färg. Sen åkte vi och åt lite och efter det droppade Rickard oss hos Emma. Vi fikade, lekte och hade mysigt. Sen promenerade vi hem när Enzo blev trött promenerade vi hem med vagnens nya vinter fram däck vi köpt :) funkade as bra!! Sen sov enzo mega länge och jag fick slappa lite. Va lite trött trots att jag sovit uppe själv i natt i deras gäst rum. Fast jag va 4 halv våningar upp så vaknade jag när Enzo vakna där nere. Mammor hör allt :P
Sen när han vaknat lagade vi midda och sen kom Emma och hämtade mig. Vi tog buss och sen tuben in till City och gick först förbi platsen för självmordsbombaren, kors i taket hur sjukt är inte det by the way, in sane!!
Sen gick vi till Make up store. Emma är medlem hos dom och då har dom medlems kvällar och jag fick hänga på. Fick 20% på allt och dricka, lite tilltugg och visning av nya grejjer. Jätte kul va det :) fick läskiga isblå drinkar dock haha. Jag köpte 2 ögonskuggor (neutrala), ett läppstift i beige som bara ser neutralt ut me, en läpp penna, en grön/blå ögon penna och en pensel. Nice!!
Jätte nöjd och vill absolut tillbaka och handla lite sen. Har mest snålat och köpte billigt smik förut men nu tycker jag att det är på tiden att jag unnar mig lite och inte glömmer bort mig själv :)
Va jätte trevligt med Emma me, hon och jag pratade inte så mycke i början när vi sågs (killarna är ju ''bästisar haha'' men sen kom Enzo och då jäklar har vi pratat och jag gillar verkligen henne (haha, eller dig för du brukar ju läsa här ;) ) Hon är i alla fall toppen och toppen med Enzo me!!



Sen idag så har jag haft en helt egen dag. Började vid lite i 9 på vårdcentralen när jag skulle lämna lite blod prov. Sen åkte jag hem och åt frukost själv för Enzo & Rickard vaknade 10.30 - shit!!! Aldrig med mig inte!!!
Sen drog jag iväg igen. Åkte till Högdalen och köpte lite julklappar till bror & son. Sen till liljeholmen och köpte en till till bror och lite fler till son. Sen till Årsta för att gå på Vilda Viktoria och köpa en sak jag sparat förra gången men nej nu fans den såklart inte kvar, suck!! Sen åkte jag tillbaka till Älvsjö och gick och åt en god cesar sallad själv, och sen tänkte jag va ska jag göra när jag är själv nu då. Jo klippa sig. Så gick över till Hos Marie som tydligen heter Annelee nu och då hade Lisa tid med mig, tur som jag har, så jag klippte mig och blev jätte fint fixad med lockar och grejjer :) Sen åkte jag hem med lunch till mannen och mamma som är hemma och är små sjuk. Sen drog jag igen efter bara litet tag och körde ut lite julkort och efter det drog jag till syster och drack kaffe och pratade skit i 1-1,5tim eller nått sånt :) mysigt. Sen va klockan runt 18 och jag begav mig hemåt =) kom hem till midda, en söt unge som absolut saknat mig lite grann och en man som va lite slut :P och ändå hade han sovit mer än vanligt som jag tycker är lyx då :P haha men man ser saker annorlunda. Va i alla fall i det stora hela en riktigt bra och skönt och soft dag!! Sen åkte jag och Rickard ner en sväng till huset me faktiskt. Lägger in bilder på det i nästa inlägg :) kram på er nu tänker jag göra mig i ordning och sova sen tänkte jag!! Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar