onsdag 8 december 2010

bara 2dagar till helgen!!

Dagen har gått ganska snabbt idag. Vi klev upp & mormor & morbro hade inte åkt än så Enzo hann gosa lite med dom innan så dom inte alls ville dra iväg, men måste man så måste man. Sen så lekte vi och Enzo sov en sväng innan pappa kom hem och hämta oss. Vi åkte till fruängen och banken igen för jag har tappat bort min bankdosa och har man lite saker man måste ha den till får man fasen fixa det, kunde inte vänta och leta längre men jag kommer ju defenitivt hitta den så fort jag flyttat hem :P
Sen efter för fixade sparning till Enzo då me så hans pengar inte ligger på mitt spar längre mm.
Efter det skulle vi äta lunch så vi gick till pizzerian närmast och vem sitter inte där när vi kommer in?? Min syster :) Fick gosa med Enzo, prata av sig och så åt vi. Hon va där med Elli och dom va klara lite innan oss men vi gick samtidigt sen. Jag skjutsade hem R så han fick fortsätta och jag och Enzo åkte till heron city. Köpte vinter fram däck till vagnen så den går att köra ordentligt i snön och sen köpte vi en julklapp till mormor (och en liten till enzo) :) han såg inte för han sov!! haha
sen åkte vi hem och då va mackan hemma så enzo blev såklart massa glad och mormor kom inte långt där efter!! Har vart mycke upp och ner i humör här hemma kan jag säga :P tänkerna har ju funnits här i snart 2mån men kommit upp väldigt, väldigt långsamt så det kan både va dom och eventuellt nya, får väl se om några dagar!!
I alla fall blev det Sushi midda för mig och mamma då pappa och bror har garage kväll på onsdagar och vi fick mysa lite själva, fast med lill prinsen såklart :) nu sitter vi alla i soffan och slappar men det börjar bli lägg dags.

Va ju på VC (vårdcentralen) här om dagen. Vet inte om jag vill dela mina känslor så intensivt här men det har vart as tufft på senaste och har mått lite mer än dåligt. Är inte alls på grund av Enzo utan massa andra saker men tyvärr hjälper det ju inte att man har noll egentid mm. Fick i alla fall ''glädjeförhöjjande'' tabletter och mår ganska ordentligt illa av dom, hoppas det går över snart kan jag säga.. orkar man inte riktigt när man har en del att stå i och en liten som är för snabb att jaga!!
Men får se hur det går... hoppas att det känns lite bättre snart, inget jag skrivit om för fokuserar på Enzo och inte mig här, är väl roligare att läsa ändå =)


(man gnäller jämt men sen 2-3år senare inser man att man inte hade nått att gnälla över :P - systers gesellprov)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar