torsdag 26 november 2009

25+4

Nu känner jag mig väldigt dålig, har inte orkad skriva på en hel vecka för nu står ja här och det är torsdag igen. Men jag lovar, det har inte hänt nått spännande ändå. Jobbar och är så trött när jag inte jobbar att jag inte orkar resa mig ens när Krille kommer för att säga hej. Dom får gå ner och spela tv spel och lämna mig däckad i soffan.
Fötterna har börjat verka av att stå så mycke nu me men jag klämpar på. Motigt att gå upp måndag och tisdag dock kan jag lova när klockan ringer vid 05.00 - urk!!
Den här helgen ser jag fram emot. Lörda blir det bara mys med Rickard tror jag. Tänkte kanske bjuda honom på resturang och bio - vi får se :)
Sen söndag är det 1:a advents fika hos mamma och hela släkten är bjudna. Får väl se om HELA har tid att komma men verkar som dom flesta kommer i alla fall och det känns kul. Träffat dom alldeles för sällan dom här månaderna och klart man vill att dom ska se magen precis som dom tjatar om att dom vill se den :) Johanna tex har inte sett den än så hon ser fram emot sönda :) Har kommit på att hon fyller år nåra dagar efter BF också så jag hoppas att han tittar ut så han kan gå me mig på hennes kalas sen då :) pytte, ytte liten :D <3
Som sagt har inte mycket annat hänt. Är i vecka
25+4 idag och fortsätter växa. Börjar kännas tugnt nu men värre lär det bli så bara att stå ut. Vi läste här om dan att hans fötter nu är ca. 5cm långa och att han är ca. 30cm lång och att nu blir det väldigt långsamt växande. Jag undrade lite om han måste bli störra alls :P men självklart. Vi längtar så otroligt mycke nu kan jag säga och Rickard tycker absolut att det är en lång, utdragen och dryg proses haha.
Älskar honom extra mycket just nu känns det som - skylle på hormonerna haha saknar honom och vill bara vara nära honom hela tiden, HE LOVES IT haha
Puss på er så får jag skriva snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar