torsdag 5 november 2009

torsda kväll

Yes, nu är det torsda kväll och jag är så glad att veckan snart är slut.
Det har varit riktigt mycket att göra och såklart strul på jobbet som vanligt med sjukdommar blandat med allt annat. Efter i måndags har ju kroppen känts lite ur balans me men det har gått bra. Och har haft riktigt bra onsdags och torsdags förmiddagar för Rickard har haft mycke jobb hemifrån så vi har kunnat luncha och gosa mer än vanligt. Ovanligt att vi hinner umgås på vardags dagar liksom, men myspys har det vart i alla fall.
Idag har Rickard vart och skrivit på om lägenheten i stan så nu finns inte den för oss längre och vi kunde ringa våran mäklare och säga att allt är fixat och vi är berädda ifall säljaren är intresserad av att eventuellt ta det tidigare än planerat. And yes he was :D Vi får flytta in nästa helg i stället. Så mellan alla barnkalas och födelsedags middagar i helgen så ska vi packa som as!! Så spännande och känns as kul =)
Vi har föresten också sålt vår audi för den började strula lite och insåg att antingen säljer vi den nu och får pengar för den eller så kommer vi få lägga ut säkert minst 20tusen på att laga den om nån månad så vi sålde den igår. Köpte idag en ny då och då har jag ändå inte berättat att vi precis köpt en ny bil innan det. haha. En jobb bil till Rickard. Så han kör nu en silver färgad SAAB och från och med imorn kör jag en blå likadan. Lägger upp en bild på min :) :P
Så det fick bli lite SAAB tills vi blir rika och har råd med våra fina, matchande audi's :P
Nej nu ska jag packa ihop allt, hem och möta pojken som jobbat sent, hans pappa som ska sova över en natt och sova ordentligt för imorn är det vaccination på morronen, hoppas på sällsis från Julia också eftersom Rickard inte kan följa med och hålla handen. Hon är ändå bäst av alla bästaste på bästa listan :D
Pusss & hej från mig och bebis - tjockis - magen (v. 22 + 4)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar