tisdag 17 november 2009

ten grå tisdag...

Idag har jag inte vaknat över huvutaget. Inte sen klockan ringde kl. 05.00 imorse. Sov utan Rickard i natt som va över natten i Gbg för möten och sov som en stock när han inte låg och hosta och snora brevid :P men trots att jag sov längre i natt då så va jag mycke, mycke tröttare än i vanliga fall. Helt kört. Satt i soffan och skulle äta mackan och satt och stirra på ingenting i säkert en kvart innan jag kunde ta upp den :P haha, måste fixa tv:n den här veckan tror jag.
Annars är det jobb som vanligt. Va som sagt slut efter dagen igår så kollade på tv super, super, super dåliga filmer, trömde 3 kartonger och gick sen och la mig vid 9. Längtade otroligt mycke efter Rickard bara, mer än jag brukar :P men han kommer ju hem i eftermidda/kväll nån gång.
Idag ska jag till barnmorskan också. Ska bara på rutin besök som nu ska göras med ca 4-5v mellan rum ett tag nu tills jag ska dit ännu oftare. Efter det kanske det blir mycke folk hemma. Mormor och morfar vill komma förbi och kolla eftersom dom kanske drar till Spanien snart och syster och mamma kommer då me och sen skulle Mickis förmodligen droppa in också.
Bara dom inte förväntar sig städat och klart så är det jätte kul ;) Satte upp mina julkulor i fonstrerna igår så ska fotta det sen för tyckte det blev jätte fint. Ska självklart fotta alla rum sen men vill gärna bli av med lite fler kartonger först.
Enzo's rum ska ju dock tapetseras innan det är klart också. Har en rosa/lila fondvägg nu och det ska han ju självklart inte ha sen. Däremot säger jag inget innan väggen är fixad för den kommer bli så jäkla grym!!! Hans rum kommer va tuffaste killrummet ever - enligt oss i alla fall :D
Rickard ska försöka sätte upp lite av klädhyllorna ikväll me så jag imorn när jag börjar sent kan tömma i alla fall hälften av mina klädkartonger. Konstigt nog är det mina kläder i dom flesta kartongerna som är staplade överallt, konstigt va?? HAHA

Nej nu har jag as ont i fötterna igen så dags att springa runt lite.
Puss & kram skumbanan
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar