måndag 9 november 2009

måndag

fy fan. somnade as bra igår tyckte jag men vaknade och gick på toa vid halv 2 tiden och sen sov jag inge bra alls om jag sov över huvutaget vill säga :/ dom här tidiga mornarna är inte roliga. Aja helgen har i alla fall vart kul med massa liv och rörelse. Fredag blev det ingen vaccinering för såklart va det slut när vi väl kom fram och eftersom alla närliggande hade likadant orkade det inte åkas in till stan. Så jag och Julia tog en 2tim fika innan vi gick runt lite i liljeholmens nya shopping center. Stort och rikigt frächt faktiskt. Sen va det dags att åka till sumpan och ha personalmöte i 4 långa timmar. Sen blev jag hämtad av Rickard och nya bilen :) finfin :) Sen hem och bya om och sen till Huddinge. Ninas födelsedag så det blev midda, umgås och mys hos dom. Va jätte trevligt och go mat. Sen hem och sova och upp och packa på lörda morron. Sen iväg på kalas för Mollan som fyllt 7år precis och det måste ju gudmor fira :) Va jätte kul för sussi, nicke och henke kom också. Har inte träffat dom på flera månader så dom har inte sett min mage en enda gång. Men nu fick dom de, bara johanna som inte sett den nu men hoppas hon kommer till mamma och pappa på adventsfikat :) Åt tårta, myste med lill Kalle och hade trevligt där me i alla fall och henke fick klappa på magen. Den är riktigt stor ny tycker jag. Sen va det hem och äta och sen packa igen. Sen sova och sen upp och packa söndag också. Blev mest gjort på söndan. Har över 20 flyttkartonger som står uppstaplade mot väggen i vardagsrummet nu och fast jag tycker det är grejjer kvar överallt så är det inte riktigt det faktiskt. Bara det nödvändigaste som behövs användas plus lite till som kan packas på veckodagarna när vi hinner. En himla röra är det i alla fall. Sen när v packat massa bar det av till älvsjö för att fira farsdag och äta midda med hela familjen. Också mysigt men min mage är helt slut efter helgen. Trycker på och jag kan lova den börjar bli tung nu :P
Är i alla fall måndag idag och jag är nu i v. 23 + 1

Puss Puss Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar