torsdag 19 november 2009

trist torsdag - 24+4

idag är det torsdag och efter svin sprutan hos barnmorskan i tisdags har jag varit sjuk :( hel jobbigt och känns som armen är på G att ramla av. Jobbigt. Jobbigt också att ändå kan jobbet drivan en till vansinne. 4st sjuka tydligen och ärligt verkar jag vara den som är orolig, konstigt och extemt irreterande. Vill bara släppa det men när jag vet att dom inte får ihop det så är det inte så lätt, även om jag hört att alla dom som faktisk borde bry sig inte gör det - sjukt!!
Har dö tråkigt utan Rickard också. Idag har han varit och jobbat i Norrköping och utan honom eller en tv som har kanaler än har det varit helt dött. sjukt tråkigt. Så mellan sov pauserna för att bli bättre har jag tömt nån kartong med lätta saker men sen har energin snabbt tagit slut igen, suck!!
Nu har rickard kommit hem men åkt efter nåra timmar igen för att byta till vinterdäck på min bil och jag vill att han ska komma nu, nu, nu. Enzo snurrar och har sig, jag är hungi och sjukt kramsugen... Dumma rickard som inte är här :P
Hade toppen medans jag kryar på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar