torsdag 12 november 2009

torsdag kväll

Är så trött på jobbet just nu. Har ju fått ledigt i helgen men har letat hela veckan och vi får inte tag på nån till lördas passet och då blir det ju likt fasen jag som måste komma in eftersom det är min helg och ingen annan här stället upp. Förutom martinmen han ska resa bort till mamma och pappa i helgen så han kan inte rå för det. Men så trött att ingen annan kan offra sig. Jag skulle göra sånt och har gjort det miljoner gånger men dom gångerna va ju för förra teamet så dom räknas ju inte ett skit nu. Suck.
Får ringa in imorn och se om dom haft mer tur annars antar jag att jag är illa tvungen att palla mitt arsle in hit. Vill VERKLIGEN inte och känner för att säga att jag inte tänker men har jag nått jävla val eller. Så trött på skiten. Jag har faktiskt fått beviljad ledighet men nejdå...
Ser i alla fall fram mot att åka hem ikväll. Rickard sov igår men ikväll är han vaken och vi ska mysa lite innan vi somnar och imorn när vi vaknar ska vi åka och skriva på sist papprena och få nycklarna till huset - jippi!!! Så nervös och det är han också.
Annars mår knodden i magen bra, den rör på sig väldigt mycke nu och jag har känt spark när jag låg i soffan på sidan så höll han på att sprarka en del uppåt mot andra sidan men inget men och inget så andra fått känna, kom igen Tiger liksom :) haha
Men jag mår, förutom att jag är så trött på jobbet, bra.
Längtar dock frenetiskt efter att plutt ska komma ut och gosa och skratta och mysa!!

Puss Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar