måndag 31 oktober 2011

tillbaka i Borlänge & sista oktober

Yes då va vi tillbaka i Borlänge & det är sista dagen i månaden oktober. Hur sjukt är inte det?? Snart november, snart jul, snart 2012 - hmmm!!

I alla fall så åkte vi så fort vi kunde i fredags mot huvudstaden och mot familjen!! Rickard och Enzo åkte hem och umgicks med pappa och brorsan och jag åkte vidare till sjukan direkt för att träffa lill tjejen. Va så sent så bättre att jag åkte dit själv.

Va jätte skönt att ÄNTLIGEN få träffa henne och speciellt syster. Vet precis hur det känns och va nog skönt för henne att kunna fråga mig saker inte dom andra visste nått om heller. Och så va hon ju inte lika förberedd på alla jäkla hormoner heller märkte jag. Något BVC borde stor varna om haha!! Stackars killarna liksom som inte fattar nått alls!!



Va där ända till halv tolv och sen va det hem och sova. Sen lördag och söndag va lite halv stressiga.

Lördag va det först över och leka med Alvin (och såklart Sarah, Alex & Atlas) :) sen träffade vi Krille & Emma en sväng och sen till sjukan igen men nu med mamma, pappa, bror, Rickard och plutten också!! Va jätte mysigt!! Enzo va dock livrädd i början och gillade det inte alls men sen när hon låg i mitt knä och Penz satt med syrran så vågade han peta på henne när moster gjorde likadant haha.








Rickard tyckte också hon va liten och söt & fatta inte hur Enzo kunnat va mindre än det här!!!


Nej nu måste jag sova, är as slut efter en fullt ös kväll på jobbet!!
Mackan hängde me oss tillbaka till borlänge för han har lov me så ska väl snacka lite me han me innan jag däckar!! Good night!!!


moster tjockis jag saknar dig redan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar