måndag 24 oktober 2011

Sista oktober veckan!

Ny vecka, nya tag.
Helgen gick så sjukt fort att det inte är roligt ens. Efter jobb & träning lördag orkade jag inte mycket mer än att mysa i soffan med alla killar på kvällen. Vi tig hem mat, köpte godis & hyrde film & tog det lugnt. Jag myste ordentligt med min älskling unge & fy va man saknat honom när man jobbat lite konstiga pass denna vecka.
Sen söndag blev det mer kul. Då drog vi till Jonas & camilla för att se deras nya lys dom köpt & umgås lite. Så jäkla mysigt & jag tycker verkligen det är tråkigt att dom är så långt bort för dom är sånna man bara skulle kunna hänga med en kväll eller ta en impuls fika/lunch me men nu är dom ju 40min bort & det är ändå en del.
Men dom hade det absolut jätte fint, som sagt bra för långt bort haha
Sen åkte vi hem & rev garderoberna i lekrummet som skulle ut. Vi spar dom för som är så jäkla bra så får vi se om och i så fall vart dom åker upp i framtiden. Va mer jobb bakom garderoben än befarar dock så hade inte suttit fel med målar kompisar här uppe me. Jag ska måla men måste spacklas nu & är ju sånt som tar tid så skulle va skönt om mån annan fixa det.
Sen va det massa söndags mys med.
Idag efter jobbet åkte jag & Enzo på fika hos farmor me och blev kvar där hela kvällen. Blev middag, mys, häng & när sen 3 kussar kom förbi blev Enzo såklart ÖVERLYCKLIG och dom lekte satan :)
Underbart!!
Spånar på lite idéer me hobby verksamhet till mig me :) vore nått om jag fick göra nå kul nån gång me haha
Vi får väl se.

Nä nu ska här sovas, jobb imorgon!!
Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar