söndag 16 oktober 2011

familje!!

Börjar arta sig lite här hemma men som vanligt gillar jag ju att göra klart innan jag visar, menmen, får börja någonstans så här är köksfönster & hall yta där jag ställde byrå & gör fott vägg :) vill så gärna ha MASSA pengar så allt annat blir klart direkt me men eftersom det är en hel del får det komma lite i taget :) gardiner är lite prio & nu är köket fixat så vardagsrummet är nästa step & sen blir det lekrummet tror jag!!

I helgen va jag ledig & då hade jag underbart besök. Mormor, morfar, mamma & syster kom!! Helt underbart!! Saknar dom så och va kul att mormor och morfar kommer och kollar då jag vet att dom inte kommer åka hit så ofta! Men vill såklart att dom ska se vart vi håller hus. Dom älskade huset och området och tyckte det va perfekt :)
Vi fick massa presenter också fast vi inte borde fått :) Enzo fick duplo bil, en bärgare, en fin tröjja & vi vuxna en fin orkidé & en mackgrill (som vi ska byta,hade exakt samma hah)
Va i alla fall jätte mysigt och vi åt lunch och hängde bara. Lite tråkigt att dom inte stanna längre men morfar har svårt att sitta still konstigt nog. Men nästa gång stannar i alla fall mamma över natten så vi kan fika i kupoolen, leka i parken, gå förbi dagis mm :)
Och syster kommer inte själv inte, nej med en kusin istället - tjockis ;)




Börjar tyvärr veckan med sjuk Enzo igen men nu är han frisk så efter vilodag idag så ska han till dagis imorgon. Jag har tagit mornarna och pappa eftermiddagarna så har ingen behövt vabba.
Håll tummarna att hans tänder kommer nu och slutar bråka.
Idag har jag varit på borlänge sjukhus för att trixa med min visdomstand me, bra start på dagen?? Nej urk. Fan och dom vill inte dra ut den fast den växer snätt och ger min infektioner, börjar tröttna nu kan jag lova!!
Men Enzo va jätte duktig och satt i vagnen bravid och tittade - mammas underbara. Hon tyckte hans mamma va så duktig men ändå fick han present efter - hmm :) haha
Nej nu ska jag njuta av lugnet, Enzo somna tidigt för jag väckte honom imorse.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar