fredag 21 oktober 2011

ännu en vecka snart över

Helgen är här men jag ska jobba lördag så inte på riktigt för mig.
Har en liten kille hemma som håller på att få två tänder och detta resulterar i mycket pekande i munnen och sov vägran. Han vill inte gå och lägga sig på kvällarna igen vilket vi inte är jätte förtjusta i. När jag kommer hem från jobbet på kvällen så vill man varva ner innan man går och lägger sig (får ju tyvärr ingen sovmorgon liksom) men då har en galning haft race med sig själv i vardagrummet haha. Mammas älskling!!
Han är så sjukligt söt just nu.
Lärde sig också två nya ord igår :) Bil & Rorry :)
Mammas fina prins!! Hämade också pappa & sa Anka idag. Äntligen kanske talet också ska släppa. Har ju inte vart prio ett i killens liv då det handlar om att röjja haha.









Han och Dean. Riktiga syskon som just nu är galna i varann. Kramas & leker!! Kasta boll & dragkamp är favvo :)



Enzo älskade mammas laxsoppa :) älsklingskillen!!!


Snart blir jag moster for the first time to, beräknat i morgon men jag har lagt in beställning på fredag för då drar vi till Sthlm. Och Enzo vill ju va först ju. Så KOM IGEN LILLA. Kom fredag!!!

1 kommentar:

  1. Men mormor kan hämta enzo så blir han först ändå och så hinner vi komma hem innan ni kommer så vi kan vara med varandra massor ;)

    SvaraRadera