tisdag 4 oktober 2011

Borlänge bor på riktigt nu

Gud va nästan en månad sen sist nu, illa Malin. Men har ''bra'' ursäkter haha.

Rickard & hans bröder har nu köpt företaget dom hållt på med ett tag & är nu alla 3 ägare av Skylt stället i Borlänge. Så där har vi en grej som inte gett mig mycket vaken tid by my self där jag kan langa upp datan & leka lite.


sen för det andra (Och Viktigaste) har vi ju flyttat in nu. Vilket betyder saker lite överallt. En unge & hund som inte riktigt känner sig helt hemma än så man måste va me överallt hela tiden tycker jag haha. Men Enzo gillar det verkligen, Dean inte lika mycket nu i början & där har vi fått lite förstörelse problem. Men orkar inte ta det idag så spar det till en annan gång.

Vårat hus på Spanngatan 6 :) Jätte fint, otroligt stort. Vet inte hur våra grannar på båda sidorna lever. En är änka och lever helt själv i ett så här stort hus & den andra är ett par. Vi tycker det här huset är stort för oss och vi har ändå barn och hund haha.
Men fint är det, tar ett tag att komma in i det ordentligt bara och det är ju lite jobbigt. Men kartonger lite här och där får man ju ta när man jobber och har sig. Men till helgen kanske vi kan få upp lite mer igen.


Igår & idag är Enzo hemma från dagis då han mår lite sisdär av en ny tand som kommer ner just nu. Så igår vabbade jag och idag så är jag hemma förmiddag, han får va med farmor & farfar en sväng och sen kommer pappa såfort han kan. Så klart hade han nån mässa som gjorde att han itne kunde komma så tidigt som behövdes egentligen. Menmen, nu får min plutt vila i alla fall & han kommer nog absolut kunna gå imorgon för han verkar pigg & glad idag förutom ätandet. Dumma tänder. Han blir ju i alla fall ledig torsdag då jag har ledig dag.


Lite nytt & fint till min kille som tydligen nästan växt ur alla sina byxor 1-2-3. Men här är lite nya fina till garderoben i alla fall och pyjamasen har han såklart valt själv, otippat haha.







I helgen va vi by the way både på krogen, i skogen och plocka svamp & på katt utställning. Utsällningen BARA för Enzo's skull såklart & han va super lycklig.





Enzo skotrar såklart runt i nya området för fullt :)


Nej efter min frächa lunch ska jag nu hinna me lite till innan lillmonster vaknar!!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar