söndag 11 september 2011

så va vi ett steg närmare..

Vilken helt, förjäkligt underbar son vi har!!!
Men när jag va på G hem från jobbet i fredags så hade jag ett sms på min telefon med denna bild:


Mamma blev minst sagt nervös som ni förstår men det va ingen fara med min lilla prins. Har nog dragit på sig sitt första ärr men han blev glad 2min efter det så ''mår inte dåligt'' av det i alla fall. Och nu ser det massa bättre ut. Hade snubblat in i ett fönster bläck stackarn!!!

I alla fall så åkte vi till Sthlm lördag efter jobbet jag och Rickard, Enzo fick va hemma med farmor, farfar och farbror Pontus för vi skulle bara fram och tillbaka och lite väl mycket åka bil för en kille som inte är så förtjust i det längre. I alla fall åkte vi hem och besiktigade huset med dom som ska köpa det. Yes nu är det köpt men tyvärr kan jag inte skrika högt. Vi har pga USA förlorat ca 1/2 mille. Inte sen vi köpt eller så för vi sålde det för lite mer än vi köpte det för men än va det va värt innan allt ekonomi skit hände. Som vi gärna hade haft med oss till nya huset för att få en grym sits där. Menmen, what to do. Det va nu eller aldrig med flytten och hur kunde vi förutspå det??

Snart får vi börja om i alla fall, och Oh Boy we need it. Just nu är jag och Rickard bara två föräldrar som lever paralella liv. Skit tråkigt och hemskt men vi har eller tar oss 0 tid för varann och med hans företag och allt finns vi inte. Jätte hemskt men snart får vi flytta in och är själva och får tillbaka en vanlig vardag och då jäklar!!!


Vi promenerar i vårt nya område, sååå mysigt och lugnt!!! Perfekt!!

Enzo och farmors katter. han ÄLSKAR verkligen katter och skulle nog byta dean mot en vilken dag i veckan som helst stackarn :P


Enzo läser sin Blixten Mc Queen bok, nya favvo!!!



Fin födelsedags kille för pappa som blir 24år idag :)




Nej nu måste det sovas, sa jobba imorn. I för sig kväll men ändå, Enzo måste gå upp ändå så upp och hoppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar