torsdag 8 september 2011

Ledig torsdag

Och den är snart slut. Är ledig varannan torsdag och det är när jag jobbar lördag så är alltså två dagar jobb nu när dagen är över. Rnzo ska va ledig från dagis imorn så han fick gå en kortis idag ändå. Är grymt nöjd över att vi kunde börja så här med dagis. Dom 3 första veckorna på dagis har Enzo gått 9-13/14 och jag är skit glad för det. Hade inte velat sätta in honom långa dagar direkt innan han har lärt känna alla och känner sig trygg. I alla fall har han sovit på dagis alla dagar rengör veckan :) woho!!!
När han va på dagis passade jag i alla fall på att ta det lite chil. Kollade tv, drack tee & färgade håret. Så nu är jag svart igen.
Kan inte prioritera minst 1500:- för att fixa utväxt och klipp just nu och min utväxt gick inte att leva med längre så jag tog med mig färgen jag hitta i huset nöt vi också och blev svart igen.
Känns mer som mig ändå och min syster säger ju att jag får va det på vintern och den är ju snart här haha
Sen va jag och Enzo och gled i kupoolen medans Rickard och hans bröder blev intervjuade av en tidning om företags köpet mm.
Nästa vecka skriver dom papper så då kan jag berätta allt :)
Sen ikväll har vi vart och gått med barn & hund i vårat nya område. Jätte fint och otroligt lugnt vilket vi gillar :) kollade såklart ordentligt in huset me och det är tomt, dom har flyttat nu!! Mamma vill flytta in!!!!!!!

Har sålt vårt hus nu me, vågar inte tro på det försen lördag då jag & Rickard måste ner för en besiktning men vi ht skrivit papper. Men som har ju 7dagars ånger rätt om det skulle visa nått fel men dom vet ju dreneringen & fasaden som är det stora som behöver göras och sen är ju halva huset renoverat i år till och med då borde va ko lugnt.
Fick på tok för lite vara vilket verkligen suger MEN dom säger att pga USA har husen falllit 10% och det är nästan exakt 10% under värderingen förra året vi får så vi får va nöjda vi blir av med det över huvutaget som ekonomin ser ut just nu. Har så många på mig fejja som skriver att dom haft visningar och ingen kommer ens och tittat, jobbigt men är ett uselt tillfälle att sälja. Jävla USA säger jag bara!!!!

I alla fall blir vi av med det vilket är bättre just nu då inga företag letade efter att hyra på södra sidan och vi vill inte hyra ut till privat personer. Så nu blir det i alla fall löst. Lite dryga fram och tillbaka resor framöver baramnemoteknisk tack snälla Kicki för att du hjälper oss med Lill prinsen då så han inte måste åka så mycket tråkig bil.

Måste berätta th Rickard gamla kompis skrev på fejjan idag att hon är gravid och hennes bebis hade brutit 2st revben på henne, sjukt huh?? Enzo va inte mild me Mona heller, fy fasen, men att dom ska kunna göra nått sånt är ju bara sjukt haha.

Nej nu ska jag sova, jobb imorn.
Hood night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar