fredag 28 oktober 2011

På väg mot Sthlm!!

Sitter i bilen nu på väg mot Sthlm.
ÄNTLIGEN!!
Veckan har känts som den aldrig ville ta slut bara för att jag ville hem och för att syster ville att jag skulle komma. Men nu är jag äntligen pä väg och ska direkt och träffs Stora tjejen som gjort mig till moster!! Och ja hon ät STOR!! Ni ska få se bilder när jag sitter på datan igen. Blev med snitt i onsdags den 26/10 för hon hade vänt sig upp igen och va lite väl stor att vända. Tur att hon slapp det hemska med att va så nära, öppen och i värkar som jag men synd att precis som för mig då gick det inte som man tänkt sig, vet hur det känns !!
Men finns bara en sak som egentligen räknas och det är att barnen mår bra och kommer ut på bästa sätt för dom så det är alltid för det bästa.
Ska i alla fall raka vägen till sjukan. Rickard & Enzo får följa imorn så din får droppa mig idag bara när det blir lite sent så får dom leka med morfar & morbro istället :)
Återkommer!!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar