torsdag 3 november 2011

Ledig torsdag!

November är här & snart vintern antar jag. Känns helt sjukt & trodde nog snönn skulle kunna här uppe i november redan men den känns lite längre bort måste jag säga - thank god!!
I alla fall är det redan torsdag & eftersom jag jobbar lördag är jag ledig. Enzo ville då såklart gå upp tidigt :/ men va bara att hoppa upp när han tillslut kastade saker på mig för att han inte ville mysa mer.
Sen lekte & gosade vi mest innan vi åkte hem till Ronja (en tjej jag träffat på jobbet faktiskt :) ) för att se om våra små vovvar ville leka lite. Hon har en lite chihuahua och jäklar va liten hon va. Och hon tyckte nog han va lite mycke men dom jagades & busades & hade sig & det gick jätte bra. Men han va massa större än henne & ändå är han fan en lite hund haha
Sen åt vi lunch med pappa på hans jobb & nu ligger plutt & sover.
Har sagt upp mig från jobbet igår av privata familje skäl så nu är det jaga igen. Men har bokat möte med dagis vikarie ansvarig i Borlänge komun så börjar där så får vi se vad jag kan leta/hitta mens tiden. Detta är ingen sta för "outbildade" så vi får väl se vart det slutar.

Efter 4 tänkte jag packa in Enzo i bilen & dra till R's föräldrar & mysa lite!!!
Saknar dom!
Nu ska jag komma lite grejjer & tömma lite tvätt innan hulliganen vaknar :)
Have à nice day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar