torsdag 10 november 2011

sjuk torsdag

Vart hemma idag men tyvärr inte av någon rolig annledning :/

Vaknade halv 2 i natt av en mindre trevlig överaskning. Sonen hade kräkts ner hela sin säng :/ stackars liten!! Han va inte lessen utan verkade lite i chock mest men han blir så när det hänt. Har inte riktigt fattat va som hänt utan legat och sovit och så pang så han satt i sängen bara och ropa mamma - putten min :( vet själv hur det kändes när jag bodde hemma och ändå va 14-16 och satt i sängen och ropa mamma för man hade vaknat och pang.. plutten då..

men bort från prat om sånt snusk för det har inte kommit nått under dagen så håller alla fingrar och tår att det absolut inte ska hända nått i natt heller utan att han får sova som han ska!!

Rickard är fortfarande borta och jobbar för han måste komma hem runt 11.20 imorn och ''lösa'' av mig så jag kan jobba som vart hemma idag så han jobbar SENT idag då :/ tråkigt!!

Så jag sitter och kollar lyxfällan, finular på framtidsplaner (mest va jag vill göra här hemma NU men inte riktigt kan just nu men snart kanske!?) och har tvn på i bakrunden.

Ska ta mig lite tee kanske, eller sova redan?? vi får väl se men snart kryper jag nog ner brevid plutt som får sova nära mamma i natt. Så går det när han ska sova egen säng liksom ;) haha nejdå men i natt får han sova med mig!! Ska ändå va ifrån honom lör-sön så måste gosa nu!!

Kram på er


Dresscode hemma hos oss idag!! Mamma hjärta plutt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar