torsdag 17 november 2011

Så va ännu en vecka passe

Så är veckan snart slut igen och jag har inte ens hunnit med att uppdatera om förra helgen. Helt sjukt hur vissa med barn och allt hinner blogga hela dagarna, slänger ni ut era barn då eller?? Haha, jag har bara ett och får inte en chans försen han gått och lagt sig och då prioriterar jag oftast nått annat istället :P
I alla fall va jag i borta hela förra helgen på AMT med jobbet och här kommer lite bilder, va jätte trevligt och kul att få komma bort lite och umgås på ett annat sätt. Underbara människor :)
Har ju hittat mig en liten kärlek i Hannah också, helt underbar tjej det!!
(med dom andra också SJÄLVKLART :) )







Träffade Tony Irving gjorde vi också, han förstökte lära oss alla att dansa också men kom mest svordommar från honom då tyckte jag hahaha.

Idag har det varit skit kallt här uppe så Enzo har invigt sin overall. Fan va fin den är och den blå nyansen är underbar!!! Hur bra som helst :)
Annars har veckan gått snabbt för har vart massa att göra på jobbet så den har bara runnit iväg. Idag va vi lediga jag och Enzo för jag jobbar helg menvart en sväng till dagis ändå då det va först utvecklingssamtalet idag. Dom är så nöjda med honom och tycker han är så duktig. Iaktar massa innan han testar själv, är jätte duktig på att visa precis vad han vill trots få ord och han älskar att äta grönsaker, frukt och kramas :) mammas gull!! Han är lite farlig ibland bara sa dom och kan inget annat än att hålla me. Vill gärna hoppa från soffor, klätterstälningar och liknande hahaha, det är våra kille det - livsfarlig (suck)!

Nej nu ska jag passa på att kolla lite tv, ta en kopp te kanske och sen snarka :)
Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar