söndag 27 november 2011

1a advent

Första advent idag och helgen har såklart rusat iväg som vanligt. Mycket pga allt vi hade att göra. Fredag va det julmiddag med jobbet och Krille & Emma kom från Sthlm på besök.

Natten till lördag sov enzo nästan inget och va bara lessen så planerna på lördagen blev lite annorlunda. Medans Krille, Emma och Rickard drog till Örebro för att kolla Novemberkåsan så fick jag och Enzo stanna hemma för att se hur dagen skulle bli för plutt. Han åt nästan iget men mådde bra annars så han fick åka till farmor som planerat och sova där.

Så hade vi lite förfest här och gick sen på Hela Huset. Tobbe, Erika mm va med också och va skit kul. Jag drack inget men fick en svängom med Tobbe ändå så jag va nöjd :) Kände igen 31pers me så jag va riktigt stolt haha.


Idag har det vart adventsfika i Årby hos svärföräldrarna så Krille & Emma fick följa med när tjocka familjen skulle fika. Mysgt och stojjigt som jag gillar det :)

Ikväll när vi tände adventsljuset kom första snönn :) mysigt!!!




Nej nu ska jag betala räkningar och sen mysa med en son som vägrar sova!!

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar