torsdag 24 november 2011

torsdag = soffhäng!!

Stryk kök & bilmatta från listan, dom har blivigt paxade hahaha :)
Nu sitter jag här och njuter av lugnet och kollar ''drömmen om ett barn''. Va hemskt orättvist livet är ibland. Att jäkla puckon man träffar ibland skaffar barn dom inte bryr sig om, tar hand om eller är mogna för att ha men vissa som vill, är redo, kämpar så länge inte kan på något sätt. Känner verkligen för dom. Vet hur jag kände innan Enzo och skulle ALDRIG kunna tänkt mig ett liv utan barn. Har ju alltid vart så för mig och mitt ''mål'' i livet. Hade absolut adopterat och inte levt barnlös men känner ändå för dom och förstår sorgen med att aldrig få va gravid och uppleva den känslan och dom månaderna också. Verkligen!! Undrar så hur det ska gå för vissa av dom sen men hoppas dom berättar det sen!!

Veckan flyger fram och jobbar, jobbar, jobbar. Helgen blir packad me, kanske lite väl känner jag.
Imorn är det jobb och julfest med jobbet. Emma och Krille kommer också imorn men det hinner jag ju tyvärr inte me riktigt. Sen lördag ska vi till Örebro alla och kolla Enduro tävling. Hoppas på bra väder bara för har ingen lust med skog och regn!!
Sen ska vi tydligen ut på kvällen. Vi som inte brukar gå ut så ska jag orka två kvällar i rad, haha kan bli intressant!!
Sen söndag får vi nog ta det lugnt hoppas jag i alla fall. Blir nog mys hos svärföräldrarna skulle jag tro :) !!!
Inte mycket händer här hemma med huset pga. all stress och nu måste ju julklappar börja tänkas på och prioriteras så får väl se nästa år då haha.
Men tänkte jag skulle lägga upp lite bilder snart ändå. På lite av det i alla fall :)




Kvällen middag va kyckling med mango täcke och ris.



Nej nu ska jag kolla vidare, dricka lite te och mysa!
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar