lördag 19 november 2011

Enzo's önskelista :)

Gud först kommer jag inte in på bloggen för helt plötsligt har dom uppdaterat och min server stödjer inte det och nu när jag fixat det fattar jag ingenting, allt ser hel knäppt ut så får se om jag ens får upp det här inlägget :P Veckan har flygit fram och nu är vi i mitten. Ska snart packa ihop mina grejjer och dra mot jobbet igen men först ska jag byta om och svepa en kopp te. När ska jag sluta har brottom och ont om tid hela tiden??

igår gjorde vi Linas matkasse mat-lövbiff med fyllning och pasta med varm sallar. Me & Enzo LOVED IT :)

Mammas goa kille började dagen med ett bad idag så jag fick duscha lite :) mys!!

Och juste, Enzo's önskelista va det :) här komme den mamma, sen vet jag att ni har fantasi så ni köper nog nått helt annat sen ändå haha. Dock skippa dockvagnen, har jag fixat tror jag :) :P


http://shopping.blocket.se/BabyDan_Helene_70x140_15408187.htm?q=barns%E4ng


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar