torsdag 2 juni 2011

bröllop!!

fasen det blir ingen tid över till den här skiten nu, aja, Enzo är ändå viktigast :)
Förra helgen gick sjukt snabbt med bröllop och grejjer och först ska jag släna in massa fina bilder :)
Bröllop för Sarah & Peter och det va verkligen toppen :) Underbart fint, snälla ord, kärlek, lycka, fylla, dans, presenter och jag (av alla :P ) fångade brudbuketten :) woho!!
Bröllop nästa?? (nja då måste man ju komma överens om efternamn och det är vi inte riktigt här hemma!!)











Vi va som sagt lite på lyret (tänker på dom sista bilderna) och vi fnittrade och väckte hela huset när vi kom hem, Samuel med tjej sov på soffan :P
Sen har veckan såklart sprungit iväg. Jobbat måndag, tisdag, onsdag och idag va det röd dag och ledigt.
Och Krille & Emma ville ha med lillmonstret till stan för att hänga lite så jag och Rickard blev själva. Så vi åkte iväg och åt lunch själva och njöt lite grann av varandra. Sen kom E hem och sov lite innan vi åkte till mamma och pappa för mys, midda och umgänge. Morfar träffa vi först som berätta att mormor fortfarande väntar på operation (skutfall har kommit före så har blivigt uppskjutet), sen kom farmor och åt med oss också :) alltid mysigt!!
Nu sitter vi i soffan och E sover. Han är så rolig nu och lär sig saker man inte riktigt vet vart det kommer ifrån. Vi brukar inte öva på att peka på kroppsdelar men helt plötsligt kan han peta på näsan när man frågar vart den är och ger man honom en burk låtsas äter han ur den, söta lilla skit :) mammas älskling!!
Imorn åker Rickard ner i landet och ska mecka rallybil åt Jonas & Camille. Vi skulle följt med först men jag måste nu jobba. Tycker inte jag kan säga nej riktigt så jag ställer upp och vi stannar hemma. Enzo får va hos Emma som är ledig hela dan och mysa och leka i nya jätte stora parken men Dean vette skjutton. Jonas kommer nog och målar imorn och då kan han inte va hemma för får ju inte röra det men har inte lyckats lösa det än då alla som vill är borta eller jobbar, jaja får se hur jag gör. Får sätta igen dörrarna så han inte kommer ut i hallen annars.

Imorn så ska jag som sagt jobba på Fantasia då med bara 7barn och 2andra fröknar men som måste göra annat så blir nog mycket malin mys :) woho!! Sen får vi se va fasen som händer då vi är själva ett bra tag, tråkigt när det ska va långledigt men what to do??

Puss och kram på er, nu ska jag glytta på bilder på mitt nya hus för miljonte gången, är så grymt nöjd med hur fint det är och vi bara fortsätter att planera. (dom fottade by the way vårt hus igår så kanske kommer upp på hemnet imorn eller senast måndag, vi får se :) kram)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar