torsdag 9 juni 2011

lite bilder & uppdate!!


Enzo äter jordgubbar & vindruvor till mellis ute :)

Min älskling är verkligen en riktig fisk, ÄLSKAR att bada !!!

Hann lite mamma-bebis mys innan jobbet !

Enzo flög i med kläder och blöjja innan man hann blinka


pappa åker kross i världens värmebölja


Rickard och Enzo har precis åkt mot Borlänge. Rickard har möte med en annan komun imorgon och jag kan inte va ledig hela tiden pga av sånt när det faktiskt är han som är ledig och jag som måste dra in pengar så han får ta med plutt så jag kan åka och jobba som vanligt imorn.
Så jag och vovve är själva ikväll och imorn. Tyvärr kunde inte Dean följa med för Nelly löper vilket är lite krångligt. Jag ska jobba till 15 och sen direkt till Henkes student så vette fasen va jag ska göra av lillvovven tyvärr :( hmm!!
Enzo's sista kindtand har föresten spruckit igenom nu så alltså är hans 10:de tand på uppgång, mammas stora kille !! Kanske börjar bli dags att vrida Rickards arm lite om nästa bebis ;) haha, våran är så vild så tror rickard är lite rädd att det ska bli idag x 2. Men vi får väl se när det närmar sig då vi tänkt egentligen :)

Nej vet ni va nu ska jag sätta på en tvättmaskin, gå upp och hänga in lite ren tvätt, softa lite framför tvn, dricka lite kaffe (hade vart nice med ett glas vitt men tyvärr finns inget sånt nära) och funta på imorgon.
Börjar by the way få lite fjärilar i magen när jag tänker på vårat nya hus. Känns så jävla nice och är såååå fint och tror det kommer bli så himla nice!!!
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar