fredag 3 juni 2011

En lång underbart solig dag =)

Dagen har varit grymt lång men otroligt mysig. Imorse åkte Rickard iväg till ljungby för att mecka rallybil åt Jonas & Camille i några dagar så jag fick klara mig själv. Morgonen gick ganska bra förutom lite bajs inne (från hund alltså haha) och att Enzo inte ville vakna när han va tvungen men det gick ändå. Sen till Emma för att lämna Enzo och som förra gången stack det lite i bröstet, men bästa träningen eftersom det finns få (typ min mamma och kicki annars) jag litar på som på Emma!! Så jag vet att han har det bra och att det kommer gå bra :) Sen åkte jag och jobbade på dagis, va bara 7barn där och 5fröknar med mig, vadå onödigt?? Men alla dom hade massa portfolios att klar göra och liknande till sommaravslutninge så va mest själv eller me en annan med barnen. Men va semester att ha 7barn på hela stugan jämfört med vad det brukar vara. Körde 9-15.30 och sen åkte jag hem till Emma och hämta plutt och sen hem till grannarna där Dean hängt sen dom kom hem =) sen blev vi kvar där. Enzo dök i poolen med kläder på så va bara att klä av honom så han kunde plaska. Tror inte det finns nån annan i någon size som gillar vatten mer än den killen =)
Sen grillade vi ihop och busade ända till 8 då båda killarna va helt slut och vi gick hem så båda fick gå och sova. Så nu ligger Enzo uppe helt borta och jag får andas lite innan jag tänker lägga mig tidigt me, har vart helt slut hela dagen och man blir inte piggare av att va ute hela dagen, helt matt av all sol :P

Idag kom vårat hus ut på Hemnet också, check it out :)


http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-alvsjo-langbro-stockholms-kommun-troskverksvagen-106-1963295




Va lite mycke bilder tyckte jag nog på ute miljön och nedervåningen menmen, bättre det så dom ser. Hoppas dom inte tänker på trappnedsatsen som syns pyteliten på ena bilden me för den är så fin och nymålad nu =) (så tog bort trappbilden för den va omålad då)

Nej nu ska jag glutta lite tv, få hunden att kissa lite på tomten och sen hoppa ner brevid Enzo och SOVA :)


Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar