torsdag 16 juni 2011

mitten av juni












varför ska tiden gå så snabbt?? fasen snart är ju Juni också över!!
Helgen gick snabbt. Va solo hemma med hunden tors-lördag och då hände massa. Fredag jobbade jag, sen Henkes student och sen fest hos bästa grannarna :)
Va där med massa folk och hade jätte kul till halv 3 på kvällen :) farligt!! haha sen lördag va det bara städ inför visningen på söndag och söndag va det som sagt visning och sen kalas för Sarah igen :) va vuxen fest på fredagen och idag barnkalas kan man väl säga och jag va den som hade tur och fick va me på båda :) woho!! gör jag gärna om!! Tack för en underbar helg Sarah och grattis :)











Sen måndag fyllde typ 5-7 pers år som jag känder/halv känner :P men viktigast va såklart min syster och sen Becka (enzo's näst största kusin) och Annika (granne 2).

Dagen va som vanligt jobb för mig och sen hem och leka lite med vilddjuret. Vi lekte även ute lite med Alvin =) Sen resturang för att fira syster (kommer en present lite sent sen sarah :) ) och då medans vi åt va det visning hemma igen. Gick tyvärr sådär med visningarna, har vart lite för klent med folk så ska ha en till och hoppas på lite till så vi får väl se. Har en familj som vill komma igen i helgen och se och det verkar lovande.
Veckan sen har bara varit jobb för min del och det är sista veckan på dagis nu så känns sorgligt. Älskar verkligen det här dagiset :) kommer sakna dom men på måndag börjar jag jobba i Borlänge i 5veckor för att hjälpa R's syster. Men vi kommer hem lite då och då när jag har ''lång'' ledigt över helg eller så.

Idag har vi vart hos mamma och pappa jag och små killarna medans R körde cross. Fick massa lek och skoj och sen pannkakor, jordgubbar, glass och grädde till middag, urk va nöjda vi va kan jag lova :D


Nej nu ska jag packa upp massa kläder så jag kan packa ner fler sen på lördag :)

puss och kram




(två lampor jag köpt till nya huset, i love them. Grönblå till Enzo's nya rum och rosa/röda får vi se lite :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar