torsdag 23 juni 2011

Borlänge bor på prov


Våran gos kille


Nu är vi stationerad i Borlänge i några veckor. Kom hit i lördags för måndag morgon började jag jobba här. Rickards ena syster är butikschef i en klädbutik utanför Borlänge där en tjej skulle opereras och undrade om jag kunde komma och ta det och snabbt som attan sa jag JA. Är en yppelig chans för oss att söka jobb här uppe då me samt kanske till och med om man har tur få stanna kvar där. Va nervöst såklart första dagen som vanligt när man är någonstans nytt men gick grymt bra och jag brukar säga jag är lättlärd men tyckte efter dessa dagar att jag va otroligt lättlärd. Såklart hade jag dock med mig en hel del av kundservice biten från SATS där det var A&O!! Har nu jobbat i 3dagar och känner mig i kassan hygligt hemma. Finns lite smått jag är osäker på men då har dom komradio alla så man kan antingen fråga över den eller ropa dit någon så jag fick stå själv sen redan första dagen. Lite som SATS med att man står mycket men självklart skiljer sig allt annat vilket gör att jag trivs bra jag :) får se hur det fortsätter :) Ta en tripp förbi om ni är uppåt i landet vetja - Lager70 is the shit :) kända märken till sjukt reducerade priser :)


Enzo kramar pappa i sömnen :) och Enzo hittar en mekanisk katt hos kussarna




Enzo älskar verkligen sina stora kussar, ser upp till dom nå otroligt och gråter när dom går hem!!



Kicki bakade lite :) mums!!




Enzo och pappa är på väg till bilen - mina största kärlekar i livet!!!




Imorn är det midsommar och jag är faktiskt ledig :) men jobbar sen hela helgen och fram till onsdag då jag har en ledig dag. Midsommar ska firas i viken hos Enzo's faster Vickis och kommer nog bli as kul precis som första midsommar med Rickard då jag va me där. Håller tummarna för vädret som vart otroligt roligt idag. Massa, massa regn och otroligt högljud åska.

Nej nu ska jag lägga mig med mina killar som lagt sig båda när Enzo vakna till. Jag skulle bara skriva klart och dricka ur det sista ur vinglaset som står brevid.



Trevlig midsommar allesammans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar