tisdag 7 juni 2011

Juni?? Why the??

Och så va jobbveckan igång igen. Helgen gick ganska snabbt ändå fast jag va ensam med små killarna. Lördag hängde jag & killarna på tomten & i poolen hela dagen!! Va jätte skönt men blev helt slit av värmen. Söndag va vi först i garaget och hämta Rickards cross & sen åkte vi till mamma & pappa & lånade högtryckstvötten :) R tvättade cross & jag bilen (invändigt & utvändigt!!) underbart men jobbigt!! Sen åkte jag, mamma, bror & syster till sjukan & hälsade på mormor. Hon mådde oförskämt bra efter operationen men får stanna lite till så vi kom med massa korsord & lite kungligt skvaller :) sen handlade vi och sen va det Grillkväll hos oss med mamma, pappa, bror, syster, matte, kyra, Julia & vi 4 :) skulle läggs upp lite bilder men datan laggar & går inte upp bilderna från telefonen, suck!! Så dom kommer sen.
När alla åkt hem utom Julia kröp hon och jag ner i soffan med en flaska vin & pratade skit mesans R la E :) myspys!!

Idag har jag jobbat först och det va kul men va otroligt trött idag. Sen åkte Hela familjen till crossbanan :) vi kollade när Rickard & Krille körde & Dean fick leka med två hundar & Enzo hade as kul emm har seriöst ALDRIG varit så skitig!! Även fast han va trött va han tvungen att hoppa i badet en snabbis och vattnet blev svart haha :p
Nu sover han, rickard ligger och ojar sig (för han har ont & kross behöver lagas efter en vurpa) och jag kollar gougertown :D
Men snart måste det sovas, kram på er!!


Ps: är så glad för bilden jag fick idag, en till plutt kommer i slutet av året & nu vet vi att den mår bra & växer. Vem får ni veta sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar