torsdag 26 maj 2011

Vi Flyttar


Till Borlänge :)












Känner mig ganska lyckligt lottad som har det så bra!!


I helgen va vi ju i Borlänge och vi kollade också på ett hus och la ett bud innan visning och nu är det vårat. Skrev papper samma dag och idag äger vi alltså 2hus :)
Rickard vill förverkliga hans och brorsans ideer och this is the place och jag försöker se det som ett äventyr. Efter lite om och men tror jag att det kommer bli as kul och bra. En riktigt grym erfarenhet, en chans att vara riktigt nära Rickards familj och må bra, ha det bra och även leva lite billigare ett tag (eftersom det är billigare här än i storstan).
Känns som det är nu eller aldrig också eftersom jag än inte fått en nytt jobb, enzo inte börjat på dagis än och jag tror verkligen att jag framförallt inte kommer va lika taggad på ideen om ett år eller så. Och så räknar vi att vara tillbaka i Sthlm senast 2017 då Enzo börjar 1:an.
Jag söker nu jobb där, Rickard lika så och Enzo är ställd i ny dagis kö :)
Annars har det vart jobb igen och i tisdags va rickard på kurs så Enzo va med Emma hela dan. Gick Jätte bra men han sov lite länge haha, måste ju umgås mer och sova mindre :P
Veckan har gått sjuksnabbt och igår fyllde mackan 15 så vi va ute och år :)
Sen fick vi hem bigbags alla STORA så idag när jag kom hem (och syster gått för hon hade vart här och klippt mina killar, Enzo är klippt for the first time) så började vi rensa källaren. Och halva är nu gjort, min R är fan duktig. Dock har jag själv mest tagit hand om Enzo som har ont i munnen och feber så har mest sovigt och små gnällt, stackarn :(


Imorn kommer Kicki & Håkan till Sthlm men lät som dom inte skulle förbi här ens utan hänga med dom andra sönerna. Vi ska också till banken och på morgonen ska jag ha Kalle me eftersom dagis har stängt och Matte va tvungen att åka på möte =)
Sen är det snart lördag och bröllop :)
Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar