fredag 6 maj 2011

Borlänge

Fredag IGEN!!! Veckan har gått snabbt & vart grymt skön. Måndag à jag & Enzo hemma för Rickard behövde avsluta en sak på jobbet & när han sen kom hem så va det för att va hemma i 17veckor :) firade vi med middag & vin med Krille & Emma. tisdag gick jag på intervju på morgonen & sen åkte jag & Julia till IKEA :) kärlek säger jag bara. Älskar att gå på Ikea även om jag så går där ifrån tomhänt eller med ett värmeljus bara. Julia fick me sig lampa & ny matta och lite små skit men vi ska tillbaka igen med Kevin :) jag köpte en pall till Enzo som ska va på toa, kastruller till Enzo & nån små grejjer för inga pengar. Sen åkte vi & åt hos Julia innan jag fick åka hem för rickard hade fått ett lite sista minuten möte. Onsdag satte jag mig i bilen vid 12 & körde med Dean mot Borlänge !! Jag skulle nämligen på en husvisning & Rickard va i sista sekund tvungen att stanna hemma pga bil försäljning åt han bror. Tyvärr böev sen i slutet inte gjord den dan så kan lova jag hade en nöjd fästman då :p så jag gick på visning & umgicks med Kicki & Håkan & bakade fina cupcakes mm innan dom kom med tåg vid 22 tiden. Tåg slog bil alla gånger viskade Enzo till mig ;)
Torsdag va det mest umgås och slappa och sånt. Dean leker med Nelly och vi myser. Sen vid halv 5 gick jag & fixa håret & för er som inte har mig på fejjan så får ni vänta tills jag kommer hem och kan ladda upp bild me att se resultatet men väldig skillnad. Vet inte än (som vanligt efter varje drastisk skillnad) om jag gillar det men det blir nog jätte bra :)

Va vi framför allt åkte hit för har i alla fall skitigt sig totalt vilket jag nu efter mycket om och med tycker är synd. Bröderna Eriksson hade nämligen planer på att driva företag här tillsammans & planen & idéerna lät med än bra för dom faktiskt men nu har det gått åt pipsvängen & vi misstänker ärligt talat lite fuffens. Menmen, Gagnef golfbana blir inte deras stora projekt denna gång i alla fall. Men så här nära har dom aldrig varit tror jag & måste säga att samuel & rickard är två begåvade människor dl
!! Affärs tänk, planering & allt!! Dom borde göra något storslaget dom & snart kan nog Pontus lika mycket han om dom gör det tillsammans!!
Så hus & flytt blir det nog inte nu & då nog inte alla för vår det. Vi va lite i nu eller aldrig kvalet så ja vi får väl se...
Nej nu ska jag va överdriven & börja finula på håret inför kvällens Barbie fest hos en av systrarna Eriksson :) så ikväll blir det tjejer & rosa för hela slanten skulle jag tro. Ha en toppen fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar