tisdag 16 november 2010

sofflös, sitter på matta på golvet framför tvn haha


naken tisdag. Idag blev vi av med soffan. Samuels och nu är han snart klar med renoveringarna så nu fick han och Rickard köra över den dit och vi är utan. Har beställt en som förmodligen kommer in imorn men känns jäkligt onödigt att montera ihop den för 1,5vecka och sen isär igen. Jepp för om 1,5v typ så börjar vi riva hela undervåningen. Inget som egentligen behövs då allt va i väldigt bra skick när vi flytta in men vi vill göra om för det va inte riktigt VI kände vi så så fick det bli. Idag beställdes köket och golvet, ska beställa och åka runt för lite grejjer till men snart så. Vet inte om jag skrev igår att Rickard har fått nytt jobb. Det va ''hemlisen'' och den här veckan blir han ledig, nästa blir han förmodligen i Nora HELA veckan :/ sen blir han ledig tills han börjar på nya 10 januari och då ska det rivas, byggas, bankas, smikas, sågas, slängas och ha sig. Blir som en helt ny undervåning kan jag ta och berätta och även om jag tex. älskar vårat vardagsrum är jag bara säker på att det kommer bli massa bättre!! woho!!
Nej nu ska jag kolla klart på Despan och sen Couger town såklart. Sov gott på er så hörs vi efter våran äventyr imorn, tror morgondagen blir toppen!!
behöver jag kan jag lova, har inte berättat att jag ska till läkaren snart, mår lite piss mm men känner inte för mer detaljer än det just nu, snart kanske. see u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar