onsdag 24 november 2010

onsdag, mitten av veckan..ensamt...

Idag är det onsdag och halva ensamma veckan har gått!! Känns sådär just nu, inte det att jag egentligen känner att jag inte klarar mig själv med enzo, går fine förutom att duscha, gå på toa när man känner för det och äta ibland haha men annars fine. Bara det att jag mår sisådär allmänt just nu och då är det inte riktigt the right time... men så är det, blir aldrig preciis som man vill och jag får bara njuta av att det lider mot sitt slut.
Anyhow så idag har vi varit ute i snö ovädret. Jag gick upp straxt efter 9 och fixade mig och lite i 10 fick jag väcka prinsen. Sötnöten för att vi skulle till stan och kulturhuset för att leka med Sanna & Linnea.

Nu har jag vart uppe i 40-45min. Enzo vaknade och ville gå upp och leka men jag vägra. Vill inte att det ska va nån vana att bara för han inte är uppe tillräckligt länge fast han är as trött ska han upp sen. Så bara ''bråka'' på och tillslut la jag honom i våran säng och började fimla med Iphonen. När det lös trodde han att han inte behövde sova och somnade. Har äntligen lyft över honom till sin säng igen så jag bara kan kolla klart vad jag spelade in igår, 10min kan jag väl få liksom :P

I alla fall va vi där med Sanna och lilla Linnea. Jätte mysigt att bara ta det lugnt men ändå göra nått dom små monstrerna är kul. Dom lekte för fullt och så fort jag slämpte ner Enzo stack han och satte sig mellan en mamma och en liten kille och skulle promt va me där. Han lekte helt på egen hand och brydde sig inte en skvätt om mig. Men om att komma och hälsa på Sanna ibland haha. Men sen när jag bytte plats så hände det nått. Efter ett långt tag, kanske 20-30min så va han påväg till där jag satt innan och hitta mig inte, kollade runt förvirrat och kröp och började gråta. Jag ropade på honom och när han såg mig race:ade han dit. Kanske låter töntigt men jag va ärligt talat glad :P han är så själv gående ochjag gillar det så, så jag inte får dåligt samvete om jag går nån stans och så tycker jag att han har mer egen personlighet sen han blev ''stor'' och självgående. Men samtidigt måste jag få bekräftat ibland att he dose miss me haha :) and he dose!!
Ska fotta lite saker jag köpte till prinsen i måndags sen men har glömt. Underbara grejjer haha :) Får det i läxa tills imorn av mig själv. Sov gott nu alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar