måndag 22 november 2010

såja

full fart va snabbt tiden går. Kan summa upp från fredag då, jag gör ju lite så. vissa säger va som händer dagen dom skriver och jag summar från där jag va sist, kanske är lite irreterande??? I alla fall så va ju Rickard ledig förra veckan så fredag gjorde vi lite små ärenden, åkte runt hit och dit. Sen så lekte vi lite med Alvin en kortis och sen fick Enzo åka och leka hos mormor & morfar så jag och Rickard fick gå ut på resturang. Han slog på stort också och bokade bord på Resturang Kungsholmen (en av Melker Anderssons ställen) och det va gott kan jag lova. Vi åt tre rätter och hade mycke, mycke trevligt. Men snabbt gick det och vips va vi hemma igen lagom till Idol och Enzo började bli lite tröttare. Kollade Idol och myste hos dom och sen åkte vi hem och la en trött lilleman. Lördag åkte vi till IKEA för att plocka upp lite saker vi behöver från IKEA till renoveringen. En diskho som va bra istället för att betala skjortan för en som vi inte riktigt är nöjda me, men vi får se hur det blir sen :P Sen åkte vi hem och åt midda och bara myste. Riktigt skönt. Sen söndag va full fart. Enzo fick först leka hos moster så mamma & pappa kunde hämta soffan på mio som kommit. Så körde vi den till ett föråd tills vi är klara hemma. Sen va vi kvar hos Sarah ett tag och han fick busa och äta lite innan vi drog vidare till min mormor och morfar. Enzo fick en jätte fin trä sopbil av dom. Dom va mekta imponerade va han växt medans dom vart i Spanien och till min lycke (eller egentligen inte eftersom dom stannar för mormor inte är helt bra) men så kanske dom stannar här tills jul innan dom åker tillbaka igen, yey!!

Sen efter det hem och hämta Rickard som hade packat bilden undertiden vi va där och så in till Samuel i stan och kolla hur det artar sig. Mycke, mycke, mycke litet men han vet hur man gör det snyggt i alla fall!! Så Enzo va hemma nada igår alltså :) till hans lycka haha
Sen idag har vi hittills varit på IKEA med Sarah och Alvin och lekt. Bara det faktiskt, inte handlat nått alls :) Sen ska vi leka lite till när killarna sovit och sen ska Enzo till mormor igen. Har inte vart hos mormor så mycke förut som nu haha. Men jag ska nämligen ut och hjälpa min pappa att köpa nya kläder så då får han stanna hemma och Rickard har åkt till Nora nu. Måndag till fredag :( sucks!!!
Nu blev det tok för glömde ''posta'' det här igår så nu är det en dag senare :P tisdag!!
Nu sover plutten efter en dag med massa bus. Han hade 4kompisar här idag. Max, Bindi, Ingrid & Viiggo. Sååå söta. Han blev ltie mammi dock efter att Ingrid vart på honom ett par gånger lite hårdhänt, plutten som brukar va så tuff haha. Men tjejer är läskiga. Sen sov han och på eftermiddan kom Sarah & Alvin och busade lite. Sen kom Pontus också som ska sova över här i natt. Tyvärr dock på golvet då vi inte har nån madrass eller nått längre. Men det dög bättre än bilen haha!!

Nej nu ska jag faktiskt banda det som är bra på tv för jag vill riktigt badley i säng och läsa en tidning. På riktigt depp humör ikväll :/ känns bra dock att vi ska leka med Sanna & Nea imorn!! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar