måndag 1 november 2010

halloween :)

måndag & ännu en ny vecka. Är det bara jag som tycker det går lite väl snabbt just nu?? Brukar ju gå så jäkla långsamt till julafton men nu när man har en lite plutt går allt så sjukt snabbt och nu är det mycke närmare hans 1års dag än när han föddes - sjukt tycker jag!!
Idag är Enzo inte riktigt på min sida. Han är så pappa kär att det är löjigt och han sov när pappa åkte imorse men sen kom han tillbaka en sväng och då grät han när han åkte, sen kom han en snabbis vid lunch och skulle bya bil och då grät han ännu mer och nu är han hemma för dagen men va så dum så han gick till köket och då kryper enzo till grinden och gråter, stackars lilla enzo tycker han själv :P
Så inte på mammas sida idag. Som vanligt försökte jag då i mig en kopp kaffe när han sov men hann bara få ner halva innan han va i farten igen och när vi är själva låter han mig fasen aldrig dricka upp den, suck :P
Helgen har vart helt fullspäckad kan jag lova.
Fredag hade vi Idol kväl med Krille & Emma och det va jätte mysigt :)


Enzo fick också äta gurk stavar men ingen dipp. Här kollar han Idol & mumsar :) mammas finaste kärlek!!
Sen lördag va det först playdate hos Bindi :) jätte kul att få leka nån annan stans med andra leksaker och vänner tycker Enzo som såfort han stirrat ut alla och insett att ingen va farlig gav sig ut på upptäcksfärd och lekte med allt. Rev ner dittan och dattan och hade jätte kul :) Va ''bara'' Bindi, Gustav och Enzo som kunde komma men dom hade jätte kul och det räckte så bra så :)




Sen va det till Mollboll för födelsedags kalas :) Min guddotter/kusin som fyllde 8år :) Enzo sov mest efter all lek innan men vaknade upp och fick flörta av sig lite i alla fall innan det va dags att åka hem. Sen åkte vi till mamma&pappa och åt midda och lekte med dom så va en full fart lördag :) as we like it!!
Sen söndag va det födelsedags kalas igen för Mille som blev 1 :) va massa barn och Enzo dök rakt in i röran med leksaker och människor :) han är duktig och social min prins, va inte ett dugg intresserad av mig eller pappa.


Vi har också gjort 2st pumpor här hemma som vi ställde ut till helgen och ska få stå denna vecka :) Och så fick Enzo idag ha på sig outfiten jag köpte i london :) mammas söta pumpa!!!

Nej nu måste det lagas mat, bytas blöja, sätta på en tvätt maskin och sen kanske hinna duscha eller så :) have fun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar