måndag 15 november 2010

måndagar...

hur många behövs egentligen på 1 år, inte så här många skulle jag våga påpeka i alla fall...vet inte ens varför måndagar känns piss nu, inte som när man jobbade liksom. Men är det grått är det defenitivt det på en måndag, är man på dåligt humör - absolut en måndag...nej urk för måndagar :P
Helgen gick som vanligt för snabbt. Fredag låg jag hemma med feber men lördag vaknade jag pigg som en nötkärna igen. Helt sjukt men jag blir ju aldrig sjukt så när jag blir det blir det antingen såhär eller sjukt i nån månad eller så :P
Lördag va Rickars syster Kattis här med familj och massa annat folk så vi gick ut med hela högen och åt en god lyx lunch i stan, riktigt trevligt :) Sen hade jag och rickard mys kväll med moet, nya sex and the city 2 filmen vi fick hem och enzo penzo såklart!!! mys!!!
Söndag va seg men vi lunchade med mamma & bror och hade mysigt ändå.
Idag har vi vart på BVC först. Enzo är nu 8månader & 10dagar och väger 9260gram & är 73cm lång. 20cm längre än när han föddes. Ingen hade rätt om vikten heller när vi slog vad men jag va närmast. Jag gissade 10 blankt och alla andra över :P men tur jag har så går det lite långsammare nu :)
Sen lekte vi en lite sväng med Alvin, va för läge sen sist men med han på dagis + sjukdommar som kommer med det är det inte lätt längre, synd :(
Nej nu ska jag gå och laga kyckling och potatis/sötpotatis till midda. Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar