lördag 2 januari 2010

2010

Yes då va det här, ett nytt år och det som kommer att bli ett helt underbart år. Inte för att jag kan gnälla alls över hur 2009 har gått. Jag träffade Rickard, vi köpte 2bilar, ett hus, blev med barn och förlovade oss. Allt inom 2009 så jag säger bara TACK. Och vårt nyårslöfte blev att göra 2010 bättre, om det är möjligt.
Nu är det i alla fall över, både jul och nyår men för en gångskull gör det mig inget, för det betyder bara att det är mindre tid tills våran plutt kommer ut :)
Yes eftersom jag tror att den kommer komma den 1mars är det mindre än 2månader kvar nu men om man tänker BF så är det SNART mindre än 2mån kvar :) Men först är det lite kvar att klara av, jobba lite till, mamma och pappa ska komma hem från USA, jag ska fylla år, vi ska fira alla hjärtansdag och sen är det fritt fram för lillen att komma ut när han vill.
Innan Johannas födelsedag bara men det ska nog inte bli nått problem.
Vi åkte i alla fall hem från Borlänge i måndags för att vi skulle till barnmorskan på onsdagen och sen ha lite nyårs midda på nyår. Sen freda va det bara att åka tillbaka för lördag (idag alltså) är det party. Kattis & Olle ska ha 70års fest och Rickard och samuel ska va toastmasters så va bara att köra tillbaka. Tyvärr i världens väder och det tog 4timmar typ, brukar ta 2,5 - riktigt segt!!
Men nu är vi tillbaka igen och snart ska det laddas för en jäkla stor fest :) 80 pers + 9 barn tror jag det va och jag tror det kan bli riktigt kul. Det är slager/dansbands tema och jag ska ha min nyårsklänning och påstå att jag är Chalotte Nilssom (innan hon gifte sig alltså) och gnäller nån så får dom stryk :P jag kommer ju inte i nått annat liksom.
Men nu ska jag lägga in lite jul bilder och sen får det vara nog. Ett bubbelbad hos svärföräldrarna skulle inte sitta fel när man är ensam hemma ett tag :)
puss puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar