fredag 15 januari 2010

v. 32+5

Idag va vi hos barnmorskan på förmiddan. Allt såg perfekt ut som vanligt och jag hade bra värden, blodtryck, han hade bra hjärtljud och magen växer som den ska. Som Rickard la fram det så är jag en sån där lätt en. Sån som håller mig i mitten av det normala när det kommer till alla sånna där prov och sköter allt som jag ska. Äter mina vitaminer och liknande :)
Nått som jag insett själv dock som är lite knas är min vikt. Gick upp rätt ordentligt i början men mycke för att träningen blev utelämnad när jag mådde så grymt illa hela tiden. Nu har jag gått ner igen och ganska ordentligt också tycker jag själv. Vet inte om han börjat äta mig innifrån som Marcus gjorde med mamma :P haha
Menmen, bara han är nöjd och jag orkar stå upp haha.
Sen va det hem, äta lunch och sen till jobbet. Sista dagen på jobbet på vem vet när, sååå skönt!!
Får se om jag inte tycker det blir långtråkigt att bara vänta på plutten i 7veckor nu men det ska nog gå greate tror jag. Fixa i hans rum, träffa vänner och mamma mer och mest ta det lugnt, som jag behöver!!
Rickards pappa va förbi och fixade märkerna på Enzo's vägg idag så ni ska få se sen hur coolt det blev :) Han har lugnt det tuffaste kill rummet ever och han är inte ens utploppad. Inte ett bebis rum kan jag ju lova. En cool killes rum =) Längtar ordentligt efter honom nu. Hoppas vi inte behöver vänta allt för länge!!
Ha en jätte bra helg alla så hörs vi snart
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar