torsdag 14 januari 2010

v. 32+4

Nu va det en vecka sen jag skrev men har inte haft internet på några dagar.
Har vart hemma och vart sjuk från måndags och Rickard har vart i dalarna och jobbat :( Lördan på jobbet gick skit bra men söndagen mådde jag bara sämre och sämre och det syntes så när det va stängningsdags så blev jag kvart mycke längre än vanligt för att det va så mycke att göra och jag mådde så dåligt :/ urk!
Blev i alla fall hemma sen då och ensam. Hel sugit för i vanliga fall skippar man ju äta ibland då om man är själv för man har ingen energi till att laga eller ens öppna munnen. Nu va jag ju dock tvungen att äta ändå eftersom det blir ett himla liv på plutten annars. Knäppt. Självklart hade jag en helvettes natt när han va borta också. Vaknade kl 01.39 och låg vaken i ca 2tim med vad som misstänks va förvärkar. Tänkte ut om jag skulle ringa Rickard eller mamma bara för att prata lite för att lugna mig men visste att båda två skulle komma hit då så struntade i det och tänkte att jag gör det om det blir värre. För att ha haft jäkligt piss ont så va jag helt lugn och sansad och va imponerad av mig själv. Men hade jag haft nån där så hade jag säkert inte vart lika sansad haha. Man är det när det behövs.
Onsda kväll kom mamma över och hade med sig midda och sen kom Rickard hem runt 8 tiden.
Skönt!!
Saknade honom!!!
Nu ska jag lägga ner allt julpynt i en flyttkartong och kolla hur det går för Rickard med målandet. Han målar om lite lister i köket och i hallen ska han sätta mosaik vi valt ut. Vi ville byta bort dom där fula blommorna så vi kan bo i köket i nåra år innan vi river allt och gör nytt =)
Imorn är det barnmorskan och sen sista dagen på jobbet för mer än 1år - WOO-F*CKING-HOOO!!! Inte för att det blev som det skulle den här veckan idag men ändå, och har ju inte vart ''ledig'' på ett skönt sätt den här veckan men nästa vecka, då ni!! Då är det semester i 2veckor innan jag går på min mammaledighet :)
Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar