måndag 25 januari 2010

måndag - v. 34+1

Idag är det måndag och ännu en helg är över. Känns så otroligt skönt att inte behöva gå upp 5 på morgonen på måndagar längre men jag tror att lite av ångesten sitter kvar av vana för jag kunde självklart inte somna igår, deckade vid halv 5 på morgonen och drömde direkt mardrömmar. SUCK!
Har i alla fall vart en bra helg. Slutet av förra veckan va lungt. Träffade Julia på onsdan va det väl, lite shopping och fika och mys pys :) sen va det fottografering på freda =) ni får se sen så berättar jag mer, tar 2v.
Sen lördag städade vi HELA DAGEN och Rickard tapetserade mm. Nu är köket inte alls så att vi måste stå ut längre utan jätte fin :) låter ju dom gröna luckorna va kvar ett tag så vi bestämde oss för att måla och fixa lite så att det duger. Nu blev det jätte snyggt :) My man är så jävla duktig på allt, blir så impad varje gång nått ska fixas va det än har med att göra. Tapetsera, måla, kakla, bygga, laga min förra bil, va han är tar sig för. Helt sjuk =)
Sen söndag va det i alla fall fullt hus. Hade öppethus för min födelsedag som är på tisdag och tänkte att då är inte risken så stor att alla släktingar kommer samtidigt eftersom det är så många vilda barn :) men det gjorde dom såklart. Men I LIKE IT. Fick massa fina presenter. Fick Rickards på morgonen fast det inte va den riktiga dagen och självklart ska han alltid ge det bästa :) Fick en jätte fin digital systemkamera :) Så nu blir det massa fina Enzo bilder sen. Ska ta kort på hans rum och ''nya'' köket till er också :)
Första gästerna (förutom mamma) kom vid 1 tiden och sista gick vid 8tiden på kvällen. Va jätte kul och tack alla för att ni kom :) you all made my day =)
Nu ska jag äta nått och den är dagen ganska lugn. Som sagt har ju inte sovit så bra och ändå vaknat runt halv 10 så blir inte nått ansträngande idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar