torsdag 19 juli 2012

solig torsdag i alla fall :)



Igår onsdag va det synda regn här i sthlm. Helt sjkt men trodde ett tag att när jag väl tagit bilen och dragit iväg skulle jag aldrig kunna åka hem igen haha. Vissa delar av vägen va inte brukbar för att det va översvämmat och södralänken va avstängd - känns ju sisådär haha.
Men ut begav vi oss och drog till Globen för att fika med Elin. Va jätte kul/mysigt/givande allt möjligt faktiskt att ses igen men efter nästan 2tim kunde inte Enzo va still längre (+ att han va trött som ett djur) så va bara att ge upp att få fortsätta sitta och prata där. Men vi ska ses igen på lite mer barnvänligt ställe så vi hinner me allt, känns som vi inte alls hann ''klart'' :P
Enzo somna i alla fall efter 2min i bilen. Sen va vi hemma ett tag innan Julia kom över. Vi hängde, prata massa skit, åt middag och Enzo busa satan. Eftersom han inte fått nån riktig aktivering under dagen blev han smått galen sen och hoppade i soffan och busade satan så Julia va nog helt slut i huvet när hon gick hem - life with kids haha. Men va länge sen han blev så vild tycker jag haha.
Sen idag har vi varit hemma på förmiddagen och efter lunch och en lite sova middag så åkte vi till Huddinge och mina stor killar Max & Leo. När jag kom hem från Australien hjälpte jag till och tog hand om Leo (han va ca. 8mån i början) medans Nina började jobba lite smått igen. Max & Leo är mina sysslingar och Max va 2,5 (som Enzo) när jag började. Va där och lekte jämt även när dom inte ''behövde'' mig och åt middag me dom, följde med på utflykter, sov över och tog me mig Leo hem till mig så jag fick sov sällsis ibland. Helt underbart & han va liksom ''min'' :) Men nu är han 5 om nån månad och jag har en egen liten plutt istället. HELT sjukt!!
Saknar att hänga där hela tiden och bara vara en del av deras familj ibland me :)
Enzo & killarna hade i alla fall jätte kul och fick leka massa. Spela fotboll, sparka sparkcykel och massa bilar såklart :) jag fick prata massa, god fika och middag och ha det mysigt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar