lördag 28 april 2012

Alvin bus & julia mys!!


Fredagen spenderade vi på dagen nere på förra gatan. Hos bästa grannarna ever!! Sarah, Alvin, Mira & Atlas. Killarna lekte och busade och vädret blev så grymt att vi sen kunde gå ut och sitta i solen och verkligen bara mysa. Jag och Sarah fick prata skit och jag fick också mysa ordentligt med Mira och en vovve som va överlycklig över en tom famn att sitta i :)

 Killarna leker monster och skrämer mamma malin. Alvin säger moster Malin då han har en sån och det inte är nån större skillnad hahaha ;)

Atlas värmer maggen och Mira lyssnar på mitt struntprat!! Underbart!!!


Sen promenerade vi en riktig omväg hem och bara mös av vädret och Enzo sov. Sedan hann vi umgås lite med mamma innan jag drog iväg och hämta upp Julia efter hon jobbat. Sen hade jag och Julia en ensam helkväll. Vi lagade egen pizza, åt glass, kollade på Let's Dance och hann prata hur mycket skit och allvar som helst. Helt underbart!! Urk va jag saknar henne när jag är där uppe i Dalarna. Min älskade jävla tjockis !!!! Julia rules !!!

Idag lördag har vi varit med min syster och Tuva hela dagen & kvällen. Syster har stylat mig och ni kommer seriöst att dö men dock får ni inte se än för håret ska få vila lite innan det fixas det sista och innan det ser det inte riktigt klokt ut än. Men snart får ni väl se röran haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar