torsdag 19 april 2012

snart är denna vecka äntligen över!!


Enzo är såhär glad när han ser ''skratt tv'' - Americas Funniest Home Videos haha.
Underbara unge.
Har precis blivigt bestämt att vi åker hem valborgs helgen nu. Mycket viktigt för R att åka hem till Krille och åka hoj så dom får träna ihop sig inför träningar (sååå kul att han är viktigast just nu, suck) men är glad att jag fick igenom den helgen då för det ger både mer tid med min underbara familj men också tid att träffa andra än dom. En snabb helg vill jag mest bara va med dom för jag saknar dom och älskar att umgås med dom men när jag får mer tid kan jag ändå ''avvara'' lite för andra jag också älskar och vill va med :)
Blandannat kan jag inte vänta tills jag får se min underbara Julias nya lya och umgås med henne. Saknar henne nå otroligt och blev så glad när hon inte bara ville träffa mig utan också se maggen och kort på liten. Känns som ingen är med på den biten i mitt liv just nu. Ingen vän, ingen som ser att jag växer, undrar va det blir, vill dricka drinkar ospetsade och ha kul, ännu en ensamhets faktor just nu, kul!!

Annars går sovrummet sakta men säkert framåt. Det målas lite i taget ganska sent på kvällarna så tar ju litet tag men jaja, så får det bli. Så vi sover fortf. i gästrummet och enzo får sova i sin gamla spjälsäng brevid då vår gästsäng är mindre och det blir trångt och hans rum nu har 3sängar i sig och är lite ännu värre.
Nej nu måste jag fan sova, sjukt trött efter att ha fått lyxen med 3rätters lagad hos Kicki och Håkan av Ronja. Just got to love her!!! :)


Bilen är på verkstaden så vi har lånat åk till dagis och jobb :)

1 kommentar:

  1. Älsklingspreggo. Jag har mammadrinkar redo här när du kommer. Saknar dig massor!
    J.

    SvaraRadera