tisdag 24 april 2012

the week

Helgen sprang iväg och nu är veckan jag väntat på här :) Imorgon ska vi gå upp tidigt och åka och titta på vårt nästa mirakel. Hoppas det går bra som det gjorde med Enzo och är väldigt nyfiken.
Det kickas ordentligt där inne nu. Än så länge har jag försökt känna det utanpå men det har inte vart skarpt nog men känns riktigt ordentligt på insidan. Dock fick R känna för första gången precis nu liggandes i soffan :)
Ska lägga upp en bild på Enzo imorn me men idag ser sidan annorlunda ut och kan inte få det att funka (suck) men han har ett äkta bitmärke mitt på kinden. Stackarn skulle kramars med en tjej på dagis och då hon har en skada (cp?!) och inte kan prata och han inte lyssna på en liten putt så bet hon och inte lite heller. Stackarn tycker lite synd om sig själv när han går förbi en spegel kan jag lova :P
Nej nu känns det som jag inte har så mycket att skriva försen imorn för jag tänker BARA på imorgon :)
Och att vi ska till sthlm för långhelg snart, ser jag också Grymt fram emot.
Mamma mest som vanligt men också att få se bästa Julias nya crib, kanske få en klippning av syrran ;) ,leka med Alvin?? och bara ha det allmänt underbart!!!
Men uppdaterar imorn igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar